Een vraag stellen
Berichten via MijnGezondheid.net (eConsult)
Via de beveiligde omgeving van MijnGezondheid.net kunt u een niet-dringende vraag aan uw zorgverlener stellen of informatie (medisch, administratief) doorgeven. Zo hoeft u niet langs te gaan of te bellen. Het uitwisselen van berichten met een zorgverlener wordt ook wel e-consult genoemd.
- Uw vraag of mededeling heeft betrekking op uzelf (dus niet op bijv. een gezinslid);
- Geen vragen waar een afspraak voor nodig is (lichamelijk onderzoek, emotionele / psychische problemen bijv.)
- Het is geen livechat, u ontvangt binnen 2 werkdagen een antwoord.
App Medgemak
Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak (gratis te downloaden uit de appstore van uw mobiele apparaat). Wilt u gebruik maken van de app MedGemak? Zorg er dan voor dat u zich eerst aanmeldt voor MijnGezondheid.net.
Klik hier voor ondersteuning Mijngezondheid.net en Medgemak.
Telefonisch spreekuur
Indien u telefonisch overleg wenst met de huisarts en u vindt een afspraak op het spreekuur niet strikt noodzakelijk, dan kunt u dit kenbaar maken aan de assistente. De huisarts belt u dan terug. De assistente kan u een richttijd geven wanneer u teruggebeld wordt.
Voor een terugbelverzoek kunt u bellen tussen 08:00 - 10:00 uur bellen naar 0180 - 512 230.
Aanvragen huisbezoek
Het aanvragen van een bezoek aan huis is alleen mogelijk na telefonisch overleg met de assistente. De huisarts streeft ernaar u te bezoeken tussen 11:00 en 13:00 uur.
Het is - indien mogelijk - beter als u naar de praktijk komt, daar zijn meer mogelijkheden voor onderzoek en behandeling. Voor een verzoek tot huisbezoek kunt u bellen tussen 08:00 - 10:30 uur bellen naar 0180 - 512 230.